Lise Öğrencilerinin Tüketim Eğilimleri ve Tüketim Eğilimlerinin Oluşmasında Markaların Etkisi

Dural, Ömer Erencan (2014) Lise Öğrencilerinin Tüketim Eğilimleri ve Tüketim Eğilimlerinin Oluşmasında Markaların Etkisi. TED ANKARA KOLEJİ. (Unpublished)

[img]
Preview
Other (pdf)
Omer_Erencan_Dural.pdf - Presentation
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (3MB) | Preview

Abstract

Bu projede Lise Öğrencilerinin Tüketim Eğilimleri ve Tüketim Eğilimlerinin Oluşmasında Markaların Etkisihakkında bilgi edinmek amaçlanmıştır.

Item Type: Other
Additional Information: Danışman Öğretmen: AYşe Hande Kutlu, TÜBİTAK Proje Posteri
Subjects: H Social Sciences > HM Sociology
Depositing User: Users 114 not found.
Date Deposited: 20 Mar 2014 10:20
Last Modified: 20 Mar 2014 10:20
URI: http://tedprints.tedankara.k12.tr/id/eprint/447

Actions (login required)

View Item View Item